اخبار تراکتور سازی تبریز

آقاجانپور: تراکتور همیشه باید بهترین تیم را ببندد

اخبار تراکتور سازی تبریز- محمد آقاجانپور می‌گوید تراکتور همیشه باید بهترین تیم را ببندد و برای قهرمانی بجنگد. برای ادامه مطلب با اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

اخبار تراکتور سازی تبریز آقاجانپور تراکتور همیشه باید بهترین تیم را ببندد

روز گذشته بازی خداحافظی رضا خالقی‌فر از فوتبال در استان مازندران برگزار شد و در این بین محمد آقاجانپور هم در حاشیه این مسابقات با خبرنگاران گفتگویی را انجام داد: امروز روز خداحافظی رضا خالقی‌فر است. در تیم‌های لیگ برتری زیادی از جمله پرسپولیس، صنعت نفت و راه‌آهن بازی کرده و برای این فوتبال زحمت کشیده است. امروز هم دیدید که پیشکسوتان آمدند و با حضور گرمشان باعث خوشحالی وی شدند. این مراسمات حس خوبی دارد که پس از زحماتی که کشیده‌اند، از آن‌ها قدردانی می‌شود.

این بازیکن در مورد خریدهای جدید تراکتور گفت: تیم بزرگ و پرهوادارای است و همیشه باید بهترین تیم را ببندد و برای قهرمانی بجنگد چرا که مردم آذربایجان این لیاقت را دارند و این کمترین حق آنهاست.

آقاجانپور با اشاره به بازگشت محمدرضا زنوزی به تیم تراکتور عنوان کرد: جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنیم؛ امسال سال هفتم تیمداری وی در تراکتور است و او عاشق تیم است و این تیم مثل بچه‌اش می‌ماند و همه هزینه‌هایی که تقبل می‌کند، بدون چشم‌داشت است و با قلبش هزینه می‌کند. انشاالله شرایط بهتر شود و به تیمداری ادامه دهد.مدافع راست سابق تیم‌های شهرخودرو و گل‌گهر در پایان درباره حضور دراگان اسکوچیچ در تیم فوتبال نیز اظهار داشت: «بله ما هم در سایت‌های خبری دیدیم و امیدوارم ایشان موفق باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید