اخبار تراکتور سازی تبریز

اختصاصی – ترابی: منتظر قهرمانی تراکتور باشید!

اخبار تراکتور سازی تبریز- مهدی ترابی آماده درخشش با پیراهن تراکتور می‌شود و انگیزه زیادی برای قهرمانی با این تیم دارد. برای ادامه مطلب با اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

اختصاصی - ترابی: منتظر قهرمانی تراکتور باشید!

روز گذشته مهدی ترابی با انتقالی بزرگ به تیم فوتبال تراکتور پیوست تا با ترک اردوی تیم قهرمان لیگ ایران، پرسپولیس، اسکواد این تیم را تحت‌تاثیر جدایی خود قرار دهد. پایان کار او البته با اعتراض چندانی از سوی صفحات هواداری همراه نشد و بیشتر هدف اعتراض‌ها روی مدیریت باشگاه پرسپولیس بود، هرچند که رضا درویش نیز مدعی است که این باشگاه توان رقابت مالی با تراکتور برای قرارداد با ترابی را نداشت.

مهدی ترابی در اولین گفتگویی که بعد از ترک اردوی پرسپولیس و امضای قرارداد با تراکتور داشته، نکات جالبی را به زبان می‌آورد و با هواداران پرسپولیس نیز صحبت می‌کند. وینگر خوش تکنیک سابق پرسپولیس همچنین در مورد همبازیانش صحبت کرده و پیرامون کار زیر نظر دراگان اسکوچیچ اظهاراتی را داشته است.

جدایی‌ات از پرسپولیس ناراحتی بسیاری از هواداران این تیم را به دنبال داشت. نظری در این مورد نداری؟

همه هواداران پرسپولیس می‌دانند که فوتبال حرفه‌ای است و اینطور تصمیمات بازیکنان و باشگاه‌ها هم طبیعی است. من دوست ندارم کسی از من دل آزرده باشد و در مدت فوتبالم هم از جان و دل زحمت کشیدم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و پاسخ اعتماد باشگاه و حمایت هواداران را بدهم. برای همین با احترام به تمام نظرات، فکر نمی‌کنم جای گله یا آزردگی برایمان بماند.

دیدگاهتان را بنویسید