اخبار تراکتور سازی تبریزبازیکنان تیم تراکتور

ذوبی‌ها برای جدال با تراکتور به خط شدند

اخبار تراکتور سازی تبریز: ۱۱ نفر ابتدایی ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان برای تقابل با تراکتور مشخص شد. برای ادامه این خبر با اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

اخبار تراکتور سازی تبریز ذوبی‌ها برای جدال با تراکتور به خط شدند

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و پس از تعطیلات فیفا دی، دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در دیدار امروز شاگردان محمد ربیعی برای تقابل با تبریزی‌ها وضعیت متفاوتی دارند چراکه آنها هر سه بازی گذشته خودشان را با تساوی به پایان رساندند.

کادر فنی تیم ذوب‌آهن برای دیدار امشب این تیم مقابل تراکتور ترکیب مد نظرش را آماده کرده که به شرح زیر است:
پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده و مجید علیاری

شاگردان محمد ربیعی در تیم ذوب‌آهن، شروع عجیبی در لیگ بیست‌وچهارم داشته‌اند؛ به‌طوری‌که آن‌ها با پذیرش 3 تساوی پیاپی، 3 دیدار ابتدایی خود در فصل 04-1403 را پشت سر گذاشته‌اند. سفیدوسبزپوشان در گام نخست مقابل پرسپولیس متوقف شدند، سپس از هوادار امتیاز گیرند و در هفته سوم هم برابر خیبر خرم‌آباد به نتیجه تساوی رضایت دادند. شاگردان ربیعی که یکی از 5 تیم بدون باخت فصل جدید لیگ برتر هستند، امیدوارند که این روند را بتوانند در تبریز حفظ کنند و با کسب امتیاز به کار خود برابر تراکتور پایان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید