اخبار تراکتور سازی تبریزبازیکنان تیم تراکتور

آمادگی شیک‌ترین عارف فوتبال ایران!

اخبار تراکتور سازی تبریز: عارف اهل گرگان است اما در دو تیم اصفهانی بازی کرده و سپس در استقلال درخشیده و اسم در کرده و حالا پس از یک سفر کوتاه به اروپا، به تراکتور ملحق شده است. برای ادامه این خبر با اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

آمادگی شیک‌ترین عارف فوتبال ایران!
او مدافعی مطمئن، قوی و صد البته قابل تکیه برای مربیانی است که با او کار کرده‌اند. در شرایطی که تابستان نقل و انتقالاتی غلامی بیش از اندازه به طول انجامید تا او در جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران حاضر نباشد، این مدافع در تراکتور زیرنظر دراگان اسکوچیچ دوباره آمادگی خود را به دست آورده و مشتاق حضور در ترکیب تراکتور است که البته دو مدافع سرپنجه و اسم و رسم‌دار دارد؛ یکی شجاع خلیل‌زاده و دیگری عارف (آقاسی) که اتفاقا هر دو از رفقای این یکی عارف به‌شمار می‌آیند!

غلامی در اردوهای مختلف بارها و بارها با شجاع و آقاسی هم‌بازی و هم‌رزم بوده و حالا در تراکتور با این دو مدافع باتجربه رقابت می‌کند تا هرطور شده خودش را به جمع یازده نفر اول تراکتور برساند؛ این چیزی است که از او انتظار می‌رود و چندان هم موضوع عجیبی محسوب نمی‌شود که به هر حال به عارف شماره دوی تراکتور هم فرصت بازی ثابت و رویارویی با مهاجمان سریع و قدرتمند لیگ برسد.

تراکتور در این فصل به دراگان اسکوچیچ کمک خواهد کرد تا در صورت غیبت، مصدومیت یا محرومیت هر یک از بازیکنان، یک مهره جایگزین در ترکیب قرار بگیرد؛ مهره‌هایی مثل عارف غلامی که دیروز با موهای مرتب و لبخند قصد داشت سرمربی تیمش را تحت تأثیر قرار بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید