اخبار تراکتور سازی تبریز

مدافع همیشه آماده تراکتور؛ خیال پرشورها از سمت چپ راحت!

محمد نادری در اولین بازی آسیایی تراکتور عملکرد خوبی داشت و روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. برای ادامه این خبر با اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

مدافع همیشه آماده تراکتور؛ خیال پرشورها از سمت چپ راحت!

تراکتور در بازی آسیایی دیروز خود در قطر نمایش درخشانی برابر الوکره داشت و توانست در یک نیمه نسخه این تیم قطری را بپیچد و در نهایت هم با نتیجه سه بر صفر برنده این دیدار خارج از خانه بود.

با اینکه نمایش خط هجومی تراکتور با زدن سه گل بسیار عالی بود اما مدافعان این تیم هم توانستند شب خوبی را پشت سر بگذارند و الوکره نتواند دروازه قرمزها را باز کند. اما این تنها نکته قوت خط دفاعی پرشورها نبود و ردپای مدافعان این تیم حتی در گل های تراکتور هم دیده می‌شود.

یکی از این مدافعان درخشان، محمد نادری است. بازیکنی که معمولاً سطح ایده‌آل خود را در اکثر بازی‌ها حفظ می‌کند و دیروز هم با تاثیرگذاری روی دو گل تیمش نمایش مناسبی داشت و پایه گذار گل های مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده بود.

نادری در گل دوم تراکتور پاس مهدی ترابی را به زیبایی فرستاد و در گل سوم هم این مدافع چپ تراکتور بود که با پاس خود موجبات اشتباه مدافع الوکره را ساخت و حسین‌زاده با توپ‌ربایی موفق به گلزنی شد.

نادری که از فصل گذشته دوباره به تراکتور برگشته، توانسته در این مدت با عملکرد خود خیال هواداران تیمش را از این ناحیه از زمین راحت کند.

دیدگاهتان را بنویسید