اخبار تراکتور سازی تبریز

رضایت بازیکن ماه: حسین‌زاده از این جمع خط نمی‌خورد!

رضایت بازیکن ماه: حسین‌زاده از این جمع خط نمی‌خورد!

اخبار تراکتور سازی تبریز: امیرحسین حسین‌زاده با انگیزه مضاعف و انرژی بالا در اردوی تیم ملی رویت شد. برای ادامه این خبر با اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

رضایت بازیکن ماه: حسین‌زاده از این جمع خط نمی‌خورد!

هفته گذشته بود که با رای‌گیری از کارشناسان، تمام کاپیتان‌های لیگ برتری و البته نظرسنجی مردمی، امیرحسین حسین‌زاده، ستاره این روزهای تراکتور به عنوان بازیکن ماه فوتبال ایران انتخاب شد. حسین‌زاده که از این انتخاب هم بسیار خوشحال بود؛ بلافاصله بعد از کسب این عنوان با ارزش و با وجود حضور در اردوی تیم ملی فوتبال، از تلاش بیشترش برای تداوم این موفقیت گفت. او همچنین تاکید داشت که برای حضور مداوم در تیم ملی و صعود به جام جهانی، انگیزه ویژه‌ای دارد.

اما تصاویر منتشر شده از ستاره ۲۳ ساله تراکتور از تمرین امروز تیم ملی در تاشکند نشان می‌دهد که او مطابق گفته‌هایش با روحیه بسیار بالا در اردوی تیم ملی حاضر است و به نظر می‌رسد او با ادامه درخشش در لیگ برتر، در اردوهای آتی تیم ملی هم ماندگار خواهد بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز عصر از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف ازبکستان خواهد رفت و باید ببینیم بعد از دوری دو ساله این ستاره از تیم ملی، حالا در بازگشت دوباره، امیر قلعه‌نویی هم به مانند اسکوچیچ به او میدان خواهد داد یا خیر. حسین‌زاده با ۲۳ سال سن و تجریه شش سال حضور در لیگ برتر و همینطور بازی در اروپا، ازجمله ستاره‌های جوان و البته با تجربه این روزهای تیم ملی است که قلعه‌نویی را مجاب به حضور دوباره در اردوی تیم ملی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید