اخبار تراکتور سازی تبریز

ذوب‌آهن مقابل 4 مدعی لیگ؛ شکست‌ناپذیر و گربه سیاه!

ذوب‌آهن مقابل 4 مدعی لیگ؛ شکست‌ناپذیر و گربه سیاه!

اخبار تراکتور سازی تبریز: تیم ذوب آهن در هیچ کدام از بازیهای خود با چهار تیم مدعی در فصل جاری شکست نخورده است. اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

ذوب‌آهن مقابل 4 مدعی لیگ؛ شکست‌ناپذیر و گربه سیاه!

در حالی که سه تیم آسیایی پرسپولیس، تراکتور و سپاهان بازی های هفته هشتم خود را به دلیل انجام دیدار آسیایی معوق شده دیدند، استقلال تنها تیم آسیایی ایرانی بود که مقابل ذوب آهن به میدان رفت و در نهایت هم با نتیجه سنگین سه بر صفر در خانه به این تیم باخت تا آبی‌ها قبل از انتخاب جانشین جواد نکونام، شکست تلخی را تجربه کرده باشند.

اما این فقط استقلال نبوده که این فصل مقابل ذوب آهن نتوانسته به برتری برسد و گاندوهای اصفهانی مقابل هر چهار تیم مدعی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان نتیجه خوبی گرفته‌اند و به نوعی گربه سیاه چهار مدعی اصلی بوده‌اند.

ذوبی‌ها در بازی برابر پرسپولیس در اراک مقابل این تیم به تساوی رسیدند، سپاهان را در دربی اصفهان با نتیجه تساوی متوقف کردند و تراکتور و استقلال را در تبریز و تهران شکست دادند تا غول‌کش این فصل لیگ برتر نام بگیرند.

باید منتظر ماند و دید شاگردان محمد ربیعی در نیم فصل دوم و در بازیهای برگشت هم موفق به حفظ این رکورد شکست ناپذیری خود مقابل چهار تیم مدعی لیگ برتر خواهند شد یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید