اخبار تراکتور سازی تبریزبازیکنان تیم تراکتور

دوری آلوز از پاس گل؛ فراق ریکی در تاجیکستان به سر می‌رسد؟

دوری آلوز از پاس گل؛ فراق ریکی در تاجیکستان به سر می‌رسد؟

اخبار تراکتور سازی تبریز: ریکاردو آلوز به دنبال ثبت اولین پاس گل آسیایی خود مقابل روشن تاجیکستان خواهد بود. اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

دوری آلوز از پاس گل؛ فراق ریکی در تاجیکستان به سر می‌رسد؟

ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتوری هاست که این فصل، سال سوم حضورش در جمع تی‌تی‌ها در فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد. ستاره محبوبی که در دو فصل گذشته توانسته عنوان آقای پاس گلی را از آن خود کند و بازیکنی شناخته شده برای دنبال کنندگان فوتبال باشگاهی در ایران باشد.

با این وجود ریکی در فصل کنونی نتوانسته این روند فوق‌العاده خود را همانند دو فصل گذشته داشته باشد و در هفت مسابقه پرشورها در لیگ برتر دو پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده تا یک پاس گل کمتر از بهرام گودرزی، بازیکن آلومینیوم اراک، در صدر جدول برترین پاسورهای فصل داشته باشد که جبران این اختلاف برای مهندس تراکتور‌ی‌ها چندان سخت به نظر نمی‌رسد.

آخرین پاس گل ریکاردو برای تراکتور در جریان برتری چهار گله شاگردان دراگان اسکوچیچ برابر هوادار تهران در هفته سوم و در تاریخ هشتم شهریور ماه بوده و این بدین معنی است که آلوز تا روز بازی با روشن تاجیکستان در دوم آبان ماه چیزی حدود ۵۴ روز است که از حرفه اصلی خود یعنی گلسازی دور مانده است.

ریکی تا بدینجا در دو بازی آسیایی برای تراکتور به میدان رفته است؛ یکی بازی پلی‌آف فصل گذشته برابر الشارجه امارات که آلوز پاس تک گل تیمش را برای مهدی هاشم‌نژاد ارسال کرد و دیگری بازی با الوکره قطر که باید دید ستاره پرتغالی در بازی سوم برابر روشن تاجیکستان موفق به پایان فراق خود از گلسازی برای تی‌تی‌ها خواهد شد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید