اخبار تراکتور سازی تبریز

نظر جنجالی درباره مصاحبه دروازه‌بان تراکتور: بیرانوند اقرار به جرم کرده است!

نظر جنجالی درباره مصاحبه دروازه‌بان تراکتور: بیرانوند اقرار به جرم کرده است!

اخبار تراکتور سازی تبریز: رئیس سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌گوید صحبت‌های بیرانوند ادعا نبوده و او اقرار به جرم کرده است. اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

نظر جنجالی درباره مصاحبه دروازه‌بان تراکتور: بیرانوند اقرار به جرم کرده است!

مصاحبه فوق جنجالی علیرضا بیرانوند پس از باخت تراکتور به فولاد همچنان بازتاب دارد و حالا در جدیدترین صحبت‌ها، رئیس اسبق کمیته اخلاق نظری جنجالی درباره مصاحبه بیرانوند داشته است.

محمد محمدزاده در گفت‌وگو با یکی از سایتهای خبری مدعی شده مصاحبه جنجالی بیرانوند برخلاف نظر عموم، ادعا نیست و او اعتراف به انجام جرم کرده و به همین دلیل این موضوع باید توسط دادستانی و قوه قضاییه بررسی شود و در صلاحیت فدراسیون فوتبال نیست.

محمدزاده در این خصوص چنین توضیح داده است: «رسیدگی به این پرونده در صلاحیت کمیته اخلاق یا انضباطی فدراسیون فوتبال نیست! دادستانی و قوه قضائیه باید به این پرونده رسیدگی کنند زیرا برخلاف آنچه که برخی رسانه های ما می نویسند و می گویند که ادعای علیرضا بیرانوند، باید بگویم او هیچ ادعایی مطرح نکرده بلکه اقرار و اعتراف به جرم کرده است! او اقرار کرده که جرمی مرتکب شده است و زمانی که جرمی در سطح وسیعی باشد دادستانی می تواند در این خصوص ورود کند.»

رئیس اسبق کمیته اخلاق در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نقد اظهارات رئیس کنونی کمیته انضباطی پرداخته( رئیس کمیته انضباطی مدعی شده که بیرانوند نگفته رشوه داده بلکه گفته شیرینی داده است) و گفته از این صحبت‌ها متعجب شده است: « بعید است اطلاعات یک حقوقدان یا فرد آگاه به مسائل حقوقی این قدر دقیق نباشد. ما در بحث حقوقی جرمی به عنوان شیرینی دادن نداریم! شیرینی دادن واژه و عبارتی است که مردم غیرحقوقی به کار می برند و مثلا می گویند شیرینی اش را بده تا کار انجام شود! که منظور همان رشوه است. در این مساله نیز بیرانوند شیرینی پرداخت کرده تا آن متمم فسخ قراردادش یا هر مساله ای که خودش می گوید را از باشگاه بگیرد.»

دیدگاهتان را بنویسید