دسته‌بندی نشده

مرادی دوباره شاگرد خطیبی می‌شود؟

اخبار تراکتور سازی تبریز:به احتمال بسیار زیاد، بابک مرادی در نیم فصل دوم، پیراهن آلومینیوم اراک را بر تن خواهد کرد.برای ادامه مطلب با سایت اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که از استوری هافبک استقلال اینگونه برداشت شده بود که او از این تیم خداحافظی کرده منتهی فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان، بحث خداحافظی هافبک تیمش را تکذیب کرد و گفت:” از نظر اخلاقی و فنی از بابک رضایت دارم، اما در این بازی ترجیح دادم در لیست نباشد.”

در چنین وضعیتی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه مرادی بعد از صحبت با مجیدی، تصمیمش برای جدایی از استقلال را قطعی کرده است.

طبق شنیده‌های فوتبالی، باشگاه آلومینیوم اراک مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود و مرادی در نقل و انتقالات زمستانی، شاگرد رسول خطیبی خواهد شد. 

مرادی در لیگ نوزدهم در ماشین سازی تبریز سابقه همکاری با خطیبی را داشته ضمن آنکه او سالها قبل برای آلومینیوم اراک هم بازی کرده است.

با توجه به بازگشت ابوالفضل جلالی به میادین و همچنین حضور جعفر سلمانی، استقلال مشکلی با جدایی بابک مرادی نخواهد داشت و حالا باید دید آبی‌ها خروجی دیگری هم در نقل و انتقالات زمستانی خواهند داشت یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید