اخبار تراکتور سازی تبریز

الهامی: زمین باکیفیت می‌بینیم سرمان گیج می‌رود/ روی کار تمرین شده گل زدیم

اخبار تراکتور سازی تبریز:سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان ابراز رضایت کرد.برای ادامه مطلب با سایت تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

ساکت الهامی پس از برتری یک بر صفر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این برد را از شهر امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد، به همه هواداران‌مان هدیه می‌کنم. از بازیکنانم تشکر ویژه دارم، به آنها دست مریزاد می‌گویم و کاری کردند کارستان. آنها در این فشار سخت بازی‌های چهار پنج روزه، با تمام جسارت و جنگندگی بازی کردند.

وی افزود: تیم ذوب‌آهن جزو تیم‌های خوب لیگ ماست و به مهدی تارتار بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. دو تیم در جدول همسایه بودند و این سه امتیاز بسیار مهم بود که در ادامه راه به ما کمک کرد. همچنین باید از مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع)، هیئت فوتبال استان و همچنین شورای تأمین تشکر کنم که شرایط میزبانی ما را در مشهد فراهم کردند و آرزو دارم هر چه زودتر به ورزشگاه خودمان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به عملکرد تیمش مقابل ذوب‌آهن، گفت: همانطور که دیروز گفتم، بازی بسیار تاکتیکی و پرفشار بود. در شروع بازی بازیکنان ما نتوانستند آنطور که انتظار داشتیم شروع کنند و ذوب‌آهن از ما بهتر بود. به همین دلیل مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم. از دقیقه ۳۰ به بعد بازی متعادل شد و تا انتهای نیمه هر دو تیم موقعیت‌های پراکنده‌ای داشتند که تبدیل به گل نشد. با این حال در نیمه دوم، ما شروع بسیار خوبی داشتیم و خیلی زودتر از حد تصور و روی کار تمرین شده گل زدیم.

دیدگاهتان را بنویسید