اخبار تراکتور سازی تبریز

سولدو: زمین ورزشگاه حافظیه در حد لیگ برتر نیست/ نتوانستیم بازیکنان جایگزین پیدا کنیم

اخبار تراکتور سازی تبریز:سرمربی تراکتور تبریز گفت: تراکتور در مجموع برتر از فجر سپاسی بود.برای ادامه مطلب با سایت تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

زونیمیر سولدو پس از تساوی یک – یک تراکتور تبریز مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: می‌دانستیم این بازی و کسب امتیازات آن برای دو تیم واجب و بسیار مهم بود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که به گل نرسیدیم.

وی افزود: فجر سپاسی در نیمه دوم به مدت ۱۵ دقیقه بهتر بود و گلزنی کرد. در ادامه کل بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که گل تساوی را هم زدیم. تراکتور در مجموع برتر از فجر سپاسی بود.

سولدو در این باره که به نظر می‌رسد استرس بر شاگردانش حاکم است، تصریح کرد: شرایط زمین برای دو تیم خیلی سخت بود و این زمین در حد یک مسابقه لیگ برتری نیست. زمین  ورزشگاه حافظیه باید کیفیت بهتری داشته باشد تا بازی بهتری روی آن انجام شود. استرس به این خاطر در تیم ایجاد شده که چند جوان، کار خود را به تازگی در تراکتور آغاز کرده‌اند و در لیگ برتر بازی می‌کنند. در این شرایط به آنها استرس وارد می‌شود، اما در مجموع از عملکرد این بازیکنان راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید