اخبار تراکتور سازی تبریز

تراکتورِ قربان بردیف؛ پر از کلی نیاز!

اخبار تراکتور سازی تبریز -تراکتور امروز به هر نحوی که بود از شکست خانگی گریخت اما فوتبالی که ارائه کرد نشان می دهد هنوز این تیم نیازهای رفع نشده زیادی دارد. برای ادامه مطلب با اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

تراکتور فصل گذشته را با شکست سنگین مقابل گل گهر در سیرجان شروع کرد. این تیم در هفته دوم مقابل نفت پیروز شد اما دو شکست متوالی دیگر در هفته های سوم و چهارم و کسب سه امتیاز از 12 امتیاز ممکن کافی بود تا سرخ پوشان سریع دست به تغییر زده و سولدو را جانشین کریمی کنند. آنها فصل جدید را با هم با باخت شروع کردند ولی برخلاف آن فصل، در دیدار دوم هم موفق به کسب برد نشدند.

قربان بردیف که تراکتوری ها امید زیادی به تحول با هدایت او دارند، تیمش را  امروز در هفته دوم برای کسب اولین سه امتیاز فصل راهی زمین کرد. او امید زیادی داشت که شاگردانش امروز از پس ذوب آهن بربیایند اما تراکتور در دیداری که کمترین موقعیت گل را روی دروازه حریف ایجاد کرد، با گل دقیقه 7+90 رضا اسدی از شکست خانگی گریخته و صاحب امتیاز فصل شد.

تراکتور که فصل را با رتبه سیزدهم به پایان رساند با حضور فعال در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال رقم زدن فصلی متفاوت بود اما شروع شبیه فصل گذشته بوده و باید دید که در هفته های آتی شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. فولاد، حریف بعدی تراکتور است و قطعا شاگردان بردیف کار سختی مقابل تیم پرستاره و مدعی شهر اهواز خواهند داشت.

فوتبالی که تراکتور امروز بازی کرد به خوبی نشان داد که تیمِ بردیف هنوز جای کار زیادی دارد و این مربی باید طی هفته های آتی با بیشتر کردن شناخت خود از توانایی شاگردان خود، شرایط را هر چه زودتر تغییر دهد چرا که ادامه همین روند می تواند موقعیت خود او را هم به خطر بیاندازد چرا که مدیران تراکتور نشان داده اند صبر زیادی ندارند. البته تراکتوری ها در چند پست به ویژه خط حمله نیاز شدیدی به جذب بازیکن دارند. همچنین آنها امروز به خوبی نشان دادند که علاوه بر مسائل فنی، نیاز شدید به حضور هواداران در بازی های خانگی نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید