دسته‌بندی نشده

عکس؛ پریدن ستاره برزیلی از روی لوگوی رئال مادرید در طول بازی!

اخبار تراکتور سازی تبریز:رئال مادرید در هفته بیستم از رقابت های لالیگا به مصاف والنسیا رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین را در خانه به دست بیاورد.برای ادامه مطلب با سایت اخبار تراکتور سازی تبریز همراه باشید.

به گزارش فوتبالی، در این بازی وینیسیوس جونیور، وینگر جوان و برزیلی رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی به ثمر رساند و دو گل به ثمر رساند و در کنار کریم بنزما در خط حمله رئال مادرید درخشان ظاهر شد.

اما یکی از صحنه های جالب این بازی در دقیقه 81 رقم خورد، جایی که وینیسیوس جونیور، غیرت و تعصب خود به رئال مادرید را نشان داد. او در حالی که به دنبال توپ می رفت، به لوگوی رئال مادرید که در کنار خط طولی زمین و بیرون زمین بود، نزدیک شد اما وقتی به آن رسید، آن را لگدمال نکرد و از روی آن پرید تا بدین ترتیب نشان دهد که حاضر نیست پا روی لوگوی رئال مادرید بگذارد حتی اگر در طول بازی باشد و تمرکزش روی توپ باشد!

این صحنه در شبکه های اجتماعی وایرال شده است و هواداران رئال مادرید بابت این حرکت از وینی جونیور تمجید کرده اند که تا این حد مراقب رفتار خود در قبال رئال مادرید و هواداران این تیم هست!

دیدگاهتان را بنویسید